افزایش سرمایه، راه اندازی دفتر بین المللی و تاسیس شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، اصلی ترین برنامه های سال آینده صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نشست با سهامداران دانشگاهی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جاری صندوق، برنامه های سال آینده آن را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، سپهر تعداد سهامداران صندوق را ۱۸۰ نفر و سرمایه آن را نزدیک به ۴۲ میلیارد اعلام کرد و گفت: ۳۰ درصد سهامداران صندوق دولتی و ۷۰ درصد آن بخش خصوصی هستند.
وی با تأکید بر اهمیت افزایش سرمایه، گفت: به تناسب سرمایه ثبتی خود می توانیم اعتبار جذب کنیم.
سپهر افزود: بزرگ‌ترین عاملیت ها و اعتباراتی که جذب کردیم از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی بوده است.
وی تصریح کرد: در دو سال گذشته در ۱۸ استان خدمات ارائه نمودیم.
سپهر راه اندازی شرکت سرمایه گذاری و تآسیس دفتر تجاری فناوری در خارج از کشور را از برنامه‌های سال آینده صندوق برشمرد و گفت: دفتر بین المللی صندوق با عنوان خانه فناوری و تجارت ایران در یکی از کشورهای آفریقایی راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: با الگو گرفتن از تجربیات حوزه سرمایه گذاری، تصمیم به راه اندازی یک شرکت بزرگ سرمایه گذاری گرفتیم تا در خود صندوق فقط روی به خدمات بانکی و مسائل مربوط به آن بپردازیم.
وی در ادامه توضیحاتی در مورد برنامه‌های صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در زمینه افزایش سرمایه اشاره نموده و به سوالات سهام داران دانشگاهی پاسخ داد.

کد خبر: 24
  تاریخ خبر : 6 فروردین 1401
 مدیرسایت
 280
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup