اکرم فداکار، مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین:

مسیر رویداد سرمایه‌گذاری جسورانه بادگیر مسیر رو به رشدی بوده است

اکرم فداکار،مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین در گفتگو با روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با بیان اینکه وجود پروژه های بالغ تر و بهتر و استقبال قابل توجه از مرحله دوم رویداد سرمایه گذاری جسورانه بادگیر نشان دهنده این است که مسیر رو به رشدی داشته و قبل از آن برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: برگزاری این رویداد ها علاوه بر میزان سرمایه جذب شده، نوعی آموزش و مهارت افزایی برای شرکت کنندگان،بینندگان، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و صاحبان ایده است.
وی افزود:به طور کلی رویدادهای سرمایه گذاری جسورانه و به هم رسانی اکوسیستم از طریق این رویدادها اتفاق بسیار خوبی است که امیدواریم تداوم داشته باشد.
فداکار ضمن قدردانی از زحمات برگزار کنندگان این رویداد، ابراز امیدواری کرد: با بررسی پیشنهادات مطرح شده در نشست، مرحله سوم رویداد با کیفیت بهتری برگزار شود. وی همکاری دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری با صندوق پژوهش برای برگزاری این رویداد را اتفاقی مبارک دانست و گفت: البته هنوز جای پیشرفت از نظر حضور تعداد بیشتری از مسئولین استانی و مدیران اکوسیستم در این رویداد وجود دارد که امیدواریم به مرور زمان اتفاق بیفتد.

کد خبر: 44
  تاریخ خبر : 2 تیر 1401
 مدیرسایت
 497
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup