توسعه و ترویج فرهنگ دانش بنیان با همکاری صندوق پژوهش و فناوری و صدا و سیمای استان یزد

محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نشستی با احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد، راه های همکاری دو جانبه را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، در این نشست که با هدف بررسی زمینه های همکاری برای تولید محتوا در حوزه دانش بنیان برگزار شد، محمد سپهر، مدیرعامل صندوق ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه، گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان قدیمی ترین صندوق کشور در سال ۸۳ تاسیس و در سه حوزه ارائه تسهیلات، صدور ضمانتنامه و سرمایه گذاری جسورانه فعالیت می کند.

 وی با بیان اینکه سرمایه گذاری جسورانه الگوی تامین مالی کشورهای پیشرفته در جهان است، گفت: در چند سال اخیر تمرکز صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به این حوزه بوده و تاکنون بیش از ۳۰ مورد سرمایه گذاری بر روی طرح های مختلف انجام گرفته است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری با نام سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، گفت: امسال منابع بیشتری در اختیار صندوق قرار گرفته و در مقابل انتظارات بیشتری از این مجموعه وجود دارد.

سپهر با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این حوزه ها توسط رسانه‌های جمعی، ضمن تقدیر از فعالیتهای صدا و سیما، گفت: آمادگی همکاری جهت تولید محتوا در حوزه دانش بنیان و مسائل مربوط به آن را داریم.

 احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در حوزه دانش بنیان در استان، گفت: راهی به جز سرمایه گذاری در حوزه دانش‌بنیان برای کشور و استان وجود ندارد.

وی افزود: صدا و سیمای استان یزد امسال آمادگی دارد تا به طور ویژه در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حوزه دانش‌بنیان فعالیت کند.

 

 در ادامه محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد ضمن بازدید از اتاق خبر، با معاونت خبر صدا و سیمای استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: 68
  تاریخ خبر : 20 شهریور 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 28 مهر 1401
 مدیرسایت
 474
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup