حمایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد از برگزیدگان نخستین رویداد استارتاپ ویکند حوزه صنایع چوب

نخستین رویداد استارتاپ ویکند حوزه صنایع چوب، هفدهم تا نوزدهم شهریور ۱۴۰۰ توسط دپارتمان تخصصی آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار مرکز آیت الله خامنه ای یزد با همراهی شتابدهنده پیشگامان و حمایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، در این رویداد که با محوریت اسباب بازی های آموزشی چوبی، وسایل چوبی کاربردی (کم جا و تاشو) وکاربرد درهای ارسی در زندگی مدرن برگزار شد، شرکت کنندگان در قالب شش تیم به رقابت پرداخته و پس از داوری آثار، سه تیم به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پوهش و فناوری استان یزد در مراسم اختتامیه این رویداد، با بیان اینکه اگر بخواهیم همان مسیری که سایر کشورها طی کردن را برای پیشرفت بپیماییم، باید زمان زیادی را صرف کنیم، گفت: لازمه سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت  و جهش اقتصادی، توجه به نوآوری است که یکی از راه‌های آن شناسایی افراد نوآور از طریق برگزاری چنین رویدادهایی و حمایت از آن ها و آموزش نحوه تجاری سازی نوآوری ها به نوآوران است.
  گفتنی است، تیم‌های برگزیده شامل تیم اول به سرپرستی حسین دهقان (در حوزه محصولات چوبی و زرین)، تیم دوم به سرپرستی محمد حسین حی،(در حوزه اسباب بازی های چوبی) و تیم سوم به سرپرستی سید محمد صادق فلاحتی (در حوزه تولید و ارائه خدمات و تعمیرات محصولات چوبی در منزل)، علاوه بر دریافت تندیس و تقدیرنامه رویداد، برای دریافت تسهیلات و حمایت، به بنیاد برکت و صندوق پژوهش و فناوری استان یزد معرفی شدند.

کد خبر: 9
  تاریخ خبر : 18 مهر 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 18 مهر 1400
 مدیرسایت
 674
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup