به همت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد چهارمین دوره از رویداد فصلی سرمایه گذاری بادگیر برگزار شد

"رویداد سرمایه‌گذاری بادگیر و کراس" در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، محمد حسین رضوانیان مدیر ارزیابی سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سرمایه گذاران و برخی از مسئولین استانی در محل هتل صفاییه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در این رویداد شرکت های دانش بنیان، فناور و مجموعه های استارتاپی فعال در زمینه هوشمند سازی در حوزه های کسب‌و‌کار، صنعت، کشاورزی، گردشگری، حمل‌ونقل، سلامت، بازارهای مالی، بازی‌سازی و تولید محتوا حضور یافتند.

گفتنی است، تیم های برتر استارتاپی و دیگر کسب و کارهای فعال در زمینه محورهای رویداد که نیاز به جذب سرمایه دارند، وارد یک فرایند ارزیابی و آموزشی شدند و در طی این مسیر و با کمک منتورهای باتجربه و با حضور سرمایه گذاران و مدیران صندوق های پژوهش کشور اقدام به آماده سازی یا بهبود طرح کسب و کار و ارائه نمودند.

در این رویداد 50 تیم استارتاپی از استان یزد و دیگر استان های کشور ثبت نام کرده اند که از این تعداد 20 تیم با معیار ها و ارزیابی های صورت گرفته به مرحله پایانی راه یافتد و 8 تیم پایانی با نام های « خبره 24، نئوراکس، هوش وار، تاینی بیتس، جیم جیبی، بی‌تو وال، درس بازی و کاریفان » در حضور سرمایه گذاران به ارائه طرح های خود پرداختند و مابقی تیم ها نیز به صورت رو در رو (B2B) با سرمایه گذاران رایزنی کردند.

شایان به ذکر است این رویداد چهارمین سری از سلسله رویدادهای جسورانه بادگیر است که به همت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با همکاری شتابدهنده پیشگامان و با نام "رویداد سرمایه‌گذاری بادگیر و کراس" برگزار شد.

کد خبر: 73
  تاریخ خبر : 26 بهمن 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 26 بهمن 1401
 مدیرسایت
 369
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup