آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

از کلیه سهامداران صندوق دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده که در ساعت ۸:۳۰ مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات مرکز فناوری اقبال برگزار می‌گردد حضور به‌هم رسانند.

  27 فروردین 1403
صندوق پژوهش و فناوری یزد اولین صندوق بورسی پژوهش و فناوری کشور

حمایت قاطعانه دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور از بورسی شدن صندوق پژوهش و فناوری یزد

مدیر دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور حمایت قاطع خود را از ورود صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به فرا بورس به عنوان اولین صندوق بورسی پژوهش و فناوری در کشور اعلام کرد.

  26 فروردین 1403
ضرورت نگاه و حمایت ویژه از حوزه دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان

ضرورت نگاه و حمایت ویژه از حوزه دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان

در اولین جلسه شورای معاونین استانداری یزد در سال 1403، به ریاست استاندار مطرح شد: فاطمی در این جلسه با اشاره به ضرورت نگاه و حمایت ویژه از حوزه دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان، تصریح کرد: این حوزه یکی از رویکردها و جهت گیری های مهم داخل استان بوده و حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

  15 فروردین 1403
استاندار یزد: صندوق پژوهش و فناوری یکی از موفق‌ترین سکوها برای تحقق شعار سال است

استاندار یزد: صندوق پژوهش و فناوری یکی از موفق‌ترین سکوها برای تحقق شعار سال است

دکتر مهران فاطمی در دیدار با اعضای هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری یزد: با توجه به شعار سال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، هیچ مجموعه‌ای مثل مجموعه‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانایی تحقق این شعار را ندارد و یکی از موفق‌ترین سکوها برای تحقق این شعار صندوق پژوهش و فناوری بوده و قطعا امسال هم حمایت‌های ویژه‌ای در راستای تحقق شعار سال از صندوق پژوهش و فناوری یزد انجام خواهد شد.

  8 فروردین 1403
دیدار «اعضای هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری یزد» با استاندار یزد به منظور بررسی مسائل صندوق

دیدار «اعضای هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری یزد» با استاندار یزد به منظور بررسی مسائل صندوق

در ابتدای دیدار آقای محمد رضا حسینی بغداد آبادی گزارشی از فعالیت ها و خدمات صندوق را برشمرده و اقدامات شاخص این دوره هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری یزد را مواردی از قبیل زیر دانستند:

  8 فروردین 1403

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد: خبر خوب برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان - تایید ورود صندوق پژوهش و فناوری استان یزد بعنوان اولین صندوق پژوهش و فناوری کشور در فرابورس

محمد رضا حسینی بغداد آبادی خبر داد: در نشستی که به منظور بررسی شرایط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در فرابورس با حضور مدیرعامل فرابورس، معاونت پذیرش فرابورس و مشاور پذیرش صندوق برگزار شد:

  15 اسفند 1402

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق پژوهش و فناوری یزد و صندوق پژوهش و فناوری کریمه

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیران صندوق پژوهش کریمه قم و صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با حضور آقای یونس حمیدی (مسئول دبیر خانه صندوق های پژوهشی و فناوری کشور) با اهداف زیر منعقد گردید:

  15 اسفند 1402

تجلیل از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2023

در آیین اختتامیه نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس ۲۰۲۳، از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان نهاد مالی حامی فناوری تجلیل شد.

  15 اسفند 1402

حمایت صندوق از شرکت های دانش‌بنیان و فناور و در راستای بانکداری اسلامی

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: این صندق به منظور حمایت بیشتر از شرکت های دانش‌بنیان و فناور و در راستای بانکداری اسلامی و در رویکردی جدید، در سرمایه گذاری‌های خطرپذیر این شرکت‌ها مشارکت می‌کند

  15 اسفند 1402

جلسه هیئت مدیره شرکت نیل آبزیست بافق با مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

جلسه هیئت مدیره شرکت نیل آبزیست بافق با حضور محمد رضا حسینی بغداد آبادی با ماهیت هم‌اندیشی در راستای افزایش ظرفیت تولید و برنامه‌های آینده شرکت دانش‌بنیان در صندوق برگزار گردید.

  10 آبان 1402
انتصاب مدیر واحد ارزیابی و نظارت

مدیر واحد ارزیابی و نظارت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد منصوب شد

«فقیهه معتمد » به عنوان مدیر واحد ارزیابی و نظارت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد منصوب شد.

  29 مهر 1402
انتصاب معاونت توسعه و سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

معاونت توسعه و سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد منصوب شد

مهندس مصطفی دهقان به عنوان معاونت توسعه و سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد

  27 مهر 1402

مدیر واحد تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان یزد منصوب شد

«سمیه برجیسیان » به عنوان مدیر واحد تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان یزد منصوب شد.

  3 شهریور 1402
در آئینی با حضور معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد؛

دکتر «حسینی بغدادآبادی» به عنوان مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، امروز با حضور «شاه حسینی» معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، دکتر «میرغفوری» رئیس پارک علم و فناوری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

  1 شهریور 1402

محمد سپهر به سمت دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یزد منصوب شد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان یزد به عنوان دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یزد انتخاب شد.

  4 خرداد 1402

نوزدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

انتخابات هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی یزد برگزار شد

  31 اردیبهشت 1402

تجلیل از رییس صندوق نوآوری و شکوفایی سابق کشور

از رییس صندوق نوآوری و شکوفایی سابق کشور با حضور مسئولین دولتی و خصوصی استان یزد در حوزه اقتصاد تجلیل به عمل آمد.

  28 اردیبهشت 1402

میزبانی یزد از اعضای هیئت مدیره انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری کشور

نشست برنامه ریزی و هماهنگی کنفرانس علمی سالیانه مهرماه در یزد با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

  28 اردیبهشت 1402

سرمایه‌گذاری خطرپذیر 320 میلیاردی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در 6 طرح دانش‌بنیان

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، آیین عقد قراردادهای سرمایه گذاری خطر پذیر میان این صندوق و 6 شرکت حوزه فناوری، نوآوری و دانش بنیان، صبح روز شنبه 20 اسفند ماه با حضور علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در محل کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار گردید.

  23 اسفند 1401

رشد 1600 درصدی ارائه تسهیلات توسط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، محمد سپهر مدیر عامل این صندوق در آیین امضا و عقد قراداد های سرمایه گذاری خطرپذیر که با حضور دکتر علی وحدت، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و سید مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد برگزار شد، بیان داشت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد از سال ۱۳۸۳ با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی شد که سرمایه فعلی این صندوق به میزان ۱۱۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

  23 اسفند 1401

اقدامات موثر استانداری یزد در حوزه فناوری و نوآوری

سید مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در آیین امضا و عقد قراداد های سرمایه گذاری خطرپذیر صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با 6 طرح دانش‌بنیان که با حضور که با حضور دکتر علی وحدت، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برگزار شد، از پیگیری های استاندار و انجام اقدامات موثر ایشان در حوزه فناوری و نوآوری خبر داد.

  23 اسفند 1401
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد:

صندوق نوآوری به دنبال پیاده سازی ابزارهای جدید تامین مالی برای دانش بنیان هاست

انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری خطرپذیر میان صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و ۶ شرکت دانش بنیان و فناور به مبلغ ۳۱۴ میلیارد ریال صبح امروز شنبه ۲۰ اسفند ماه با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در محل کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار شد.

  20 اسفند 1401

ساخت دستگاه شبیه ساز پرواز با حمایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، دستگاه شبیه ساز پرواز بومی استان یزد در حضور محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و سید رضا نصیری زاده، سازنده این شبیه ساز، صبح روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه رونمایی شد.

  15 اسفند 1401

آشنایی و مصاحبه با دو شرکت حاضر در چهارمین رویداد بادگیر

در چهارمین رویداد سرمایه گذاری بادگیر که با حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان، فناور و مجموعه های استارتاپی برگزار شد، برخی از تیم های حاضر به ارائه طرح های خود در حضور سرمایه گذاران پرداختند و برخی از تیم ها نیز با برگزاری میزگرد هایی سعی در جلب توجه سرمایه گذاران داشتند. در این میان، با 2 تیم به اسم های "نئوراکس" و "کاریفان" که در حوزه بازی های کامپیوتری و گردشگری فعالیت دارند به طور مختصر مصاحبه ای انجام داده ایم که در ادامه متن مصاحبه ایشان آورده شده است:

  9 اسفند 1401

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد: سرمایه‌گذاری خطرپذیر موجب جهش اقتصادی در کشور می‌شود

محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در جریان مراسم "رویداد سرمایه گذاری بادگیر و کراس"، یکی از روشهای تحقق جهش اقتصادی را بهره‌گیری از نوآوری و رشد اکوسیستم استارتاپی و نوآوری خواند و افزود: برای سرعت دادن به نوآوری که خود کاتالیزور جهش اقتصادی می‌باشد، سرمایه‌گذاری خطرپذیر بسیار موثر است.

  27 بهمن 1401

به همت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد چهارمین دوره از رویداد فصلی سرمایه گذاری بادگیر برگزار شد

"رویداد سرمایه‌گذاری بادگیر و کراس" در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، محمد حسین رضوانیان مدیر ارزیابی سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سرمایه گذاران و برخی از مسئولین استانی در محل هتل صفاییه یزد برگزار شد.

  26 بهمن 1401

چهارمین دوره رویداد فصلی "سرمایه گذاری جسورانه بادگیر" برگزار خواهد شد

چهارمین دوره از سری رویداد های فصلی "سرمایه گذاری جسورانه بادگیر"، به همت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و با همکاری شتابدهنده نوآوری پیشگامان کویر، به صورت مشترک و با نام "رویداد سرمایه‌گذاری بادگیر و کراس" در محل هتل صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

  24 بهمن 1401

حضور صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نهمین نمایشگاه فن بازار یزد

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با برپایی غرفه، درنهمین نمایشگاه فن بازار استان حضور یافت.

  16 آذر 1401

اجرای طرح "خنک سازی پسیو دامداری ها و مرغداری های صنعتی" با حمایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

رفیعی، مدیر سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد روز دوشنبه چهاردهم شهریور ۱۴۰۱ با حضور در یکی از دامداری های اردکان، از یکی از پروژه های سرمایه گذاری این صندوق بازدید کرد.

  14 شهریور 1401

تقویت همکاری های مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

مرادی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همراه لطفعلیان، مدیر مرکز رشد بیوتکنولوژی و کشمیری، مدیر فناوری این دانشگاه، روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ با مسئولین صندوق پژوهش و فناوری استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

  14 شهریور 1401
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup