حضور فعال صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی استان یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، پس از افتتاح نمایشگاه که با حضور عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، رستگاری، فرماندار یزد، کلانتری، رئیس دانشگاه یزد، حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش استان و لطفی، رئیس پارک علم و فناوری  یزد، انجام گرفت، مسئولین از غرفه های مختلف بازدید و از نزدیک با فعالیت های نوآوران و فناوران آشنا شدند.
گفتنی است، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با برپایی غرفه در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.
شایان ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد از شانزدهم تا نوزدهم آذر ۱۴۰۰ با شعار پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید، دایر است و علاقه مندان می توانند تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۱  در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی استان یزد حضور یافته و از این نمایشگاه بازدید کنند.
 این نمایشگاه که به دبیری پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود،  ۸۰ غرفه داشته و ۴۵ شرکت فناور مستقر در پارک در آن حضور دارند.

کد خبر: 18
  تاریخ خبر : 17 آذر 1400
 مدیرسایت
 679
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup