افتخاری دیگر برای استان یزد: برگزاری نشست مدیران عامل صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور برای نخستین بار در خارج از پایتخت و به میزبانی صندوق یزد

هفدهمین نشست هم اندیشی مدیران صندوق های پژوهش و فناوری، برای نخستین بار خارج از پایتخت و به میزبانی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، این نشست با حضور مدیران و فعالان زیست بوم تامین مالی نوآوری کشور از وزارت عتف، پارک های علم و فناوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر با محوریت بررسی چالش های تامین مالی نوآوری، توسعه ظرفیت نهادهای تخصصی تامین مالی و راهکارهای بهره مندی از ابعاد طرح جهش تولید دانش بنیان برگزار خواهد شد.
 گفتنی است، هفتاد و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر کشور و اولین جلسه کمیسیون امور بین الملل این انجمن نیز همزمان با این رویداد به میزبانی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر: 30
  تاریخ خبر : 26 اردیبهشت 1401
 مدیرسایت
 140
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup