هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور

معاون استاندار یزد: استفاده از ظرفیت نامگذاری سال برای تقویت منابع صندوق های پژوهش و فناوری

هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور، روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی استان یزد، کار خود را آغاز نمود.

 به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، شاه حسینی، معاون استاندار در این نشست، استان یزد را یکی از استان های صنعتی و معدنی کشور با پتانسیل بالا در حوزه نیروی انسانی دانست و گفت: استاندار یزد توجه ویژه ای به مباحث دانش بنیان و چالشهای شرکت‌های فناور داشته و به همین دلیل نخستین نشست خود را با مدیران عامل شرکتهای دانش بنیان استان، آذر ماه سال گذشته برگزار نموده است.
 وی افزود: در این نشست تامین منابع مالی، بروکراسی اداری و چالش های شرکت ها با بانک‌ها به عنوان مشکلات اصلی آنها مطرح شد‌.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، گفت: باید از ظرفیت نامگذاری سال برای تقویت منابع صندوق های پژوهش و فناوری استفاده شود.
 شاه حسینی با بیان اینکه خروجی این نشست ها باید ارائه راهکاری برای جذب بخشی از سود های واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی برای تامین منابع مالی صندوق ها و ارائه تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان باشد، گفت: علاوه بر این موضوع باید پس از پایان نشست پیشنهاداتی برای رفع چالش های قانونی پیش‌روی صندوق ها ارائه شود.

کد خبر: 34
  تاریخ خبر : 28 اردیبهشت 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 29 تیر 1401
 مدیرسایت
 176
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup