هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور

️عضو هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان یزد: باید برای تخصیص بودجه پژوهش و فناوری به صندوقهای کشور تلاش کنیم

در نخستین روز از هفدهمین نشست مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری کشور که روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در یزد برگزار شد، دکتر یار احمدی، عضو هیئت مدیره صندوق یزد ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، ابراز امیدواری کرد: این نشست نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

 به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، وی با بیان اینکه در بودجه سالیانه کشور اعتباری برای فناوری و پژوهش در نظر گرفته شده که متاسفانه هیچ الزامی برای تخصیص آن وجود ندارد، گفت: اگر بتوانیم راهکاری بیاندیشیم تا بودجه پژوهش و فناوری به صندوق های پژوهش و فناوری اختصاص یابد، دیگر نیازی به اعتبارات دولتی نداریم.
 دکتر یاراحمدی افزود: باید این موضوع را از طریق نمایندگان مجلس و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری کنیم تا اعتبار پژوهشی هر مجموعه دولتی، عمومی یا حتی معادن خصوصی به صورت سالیانه به صندوق های پژوهش و فناوری اختصاص یابد.

کد خبر: 35
  تاریخ خبر : 28 اردیبهشت 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 29 تیر 1401
 مدیرسایت
 188
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup