برگزاری هجدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

هجدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ با حضور مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، نماینده پارک علم و فناوری یزد و سهامداران بخش خصوصی و دولتی در سالن "راه و ما" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، بررسی و تصویب صورتهای مالی سالیانه و انتخاب بازرس در دستور کار این جلسه قرار داشت.
 محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان، گزارشی از عملکرد سال گذشته این صندوق ارائه نمود که گزارش اهم مصوبات هیئت مدیره، اقدامات اجرایی، شرح صورت های مالی( سرمایه گذاری های صورت گرفته، درآمدها و هزینه‌های عملیاتی، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و اطلاعات مربوط به سود هر سهم) و برنامه های آتی صندوق، از عمده محورهای این گزارش بود.
در ادامه، حسابرس و بازرس قانونی این صندوق گزارش مفصلی از صورتهای مالی ارائه کرد و در این خصوص به سوالات سهامداران نیز پاسخ داده شد‌.
در پایان نیز کاندیدای بازرس و روزنامه کثیرالانتشار معرفی و رای گیری انجام گرفت.

کد خبر: 46
  تاریخ خبر : 13 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 28 مهر 1401
 مدیرسایت
 475
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup