در آئینی با حضور معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد؛

دکتر «حسینی بغدادآبادی» به عنوان مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، امروز با حضور «شاه حسینی» معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، دکتر «میرغفوری» رئیس پارک علم و فناوری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، امروز با حضور «شاه حسینی» معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، دکتر «میرغفوری» رئیس پارک علم و فناوری یزد، جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

دکتر «حسینی بغدادآبادی» رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، ضمن تشکر از خدمات صادقانه و همراهی مدیر عامل سابق و همچنین آرزوی موفقیت برای وی گفت: مایه خوشبختی است که اعضای هیئت مدیره صندوق، جمعی با انگیزه، جوان و پرتلاش و با عزم و اراده‌ای وصف نشدنی در حال اداره امور هستند.

وی همچنین افزود: با رویکرد جدید و نگاهی نو به سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر، در حال تکمیل تیم واحد سرمایه‌گذاری هستیم و اموری همچون شناسایی،  جذب، پذیرش، ارزشیابی، عقد قرارداد، نظارت، مشاوره و منتورینگ را در جهت عملی کردن این رویکرد در برنامه کاری خود بیان کرد.

«شاه حسینی» معاون سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل سابق و تبریک به مدیر جدید، بر نقش برجسته صندوق پژوهش استان یزد در ارتقای اکوسیستم فناوری و نوآوری تاکید کرد و گفت: باید سعی شود تا وظایفی که بر عهده صندوق پژوهش و فناوری است با جدیت بیشتر، همچون گذشته و بیش از پیش، جلو رود و مسئولین صندوق تمام تلاش خود را به کار گیرند تا صندوق پژوهش و فناوری استان یزد همچنان سرآمد بماند.

دکتر سپهر، مدیر عامل سابق صندوق پژوهش و فناوری استان، ضمن تشکر از همه همکاران در دوره کاری خود و همچنین آرزوی موفقیت برای حسینی بغدادآبادی، با اشاره به پیشینه درخشان صندوق، آن را از جمله ساختارهای پیشرو و تاثیرگذار در توسعه نوآوری و فناوری کشور دانست.

دکتر «میرغفوری» رئیس پارک علم و فناوری یزد در  مراسم تکریم و معارفه رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، ضمن تشکر از زحمات پرثمر و صادقانه دکتر «سپهر» رئیس سابق صندوق از دکتر «محمدرضا حسینی بغدادآباد» رئیس جدید خواست تا با نیرویی مضاعف زمام کارها را به دست گرفته و تمام تلاش خود را در این راه به کار بندد.

وی همچنین افزود: صندوق پژوهش و فناوری استان، به عنوان یکی از صندوق‌های برتر و تراز اول کشور است و نقش بسیار خوبی را در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایفا می‌کند. 

میرغفوری ادامه داد: مجموعه صندوق پژوهش و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری یزد می‌تواند یک صندوق الگو برای صندوق‌های کشور باشد و گستره ارائه خدمات صندوق پژوهش از شرکت‌های فناور و دانش بنیان محدود به خود استان نیست و شامل شرکت‌های خارج از استان نیز می‌شود.

کد خبر: 85
  تاریخ خبر : 1 شهریور 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 1 شهریور 1402
 مدیرسایت
 466
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup