صندوق پژوهش و فناوری یزد اولین صندوق بورسی پژوهش و فناوری کشور

حمایت قاطعانه دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور از بورسی شدن صندوق پژوهش و فناوری یزد

مدیر دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور حمایت قاطع خود را از ورود صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به فرا بورس به عنوان اولین صندوق بورسی پژوهش و فناوری در کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد: دیدار صمیمانه دکتر محمدرضا حسینی بغدادآبادی مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با دکتر یونس حمیدی مدیر دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور با موضوع ارائه گزارش عملکرد طرح های جدید صندوق پژوهش و فناوری یزد همچنین ورود این صندوق به فرابورس برگزار شد.

دکتر حمیدی حمایت کامل خود از بورسی شدن صندوق های پژوهش و فناوری را اعلام کرد و افزود: دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری برای هر گونه همکاری و حضور در جلسات مشترک صندوق با فرابورس اعلام آمادگی می کند.
مدیر دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور با تحسین ریسک پذیری و ابداع فرایندهای نو در صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، عنوان کرد: شرکت های استارتاپی همچون رودخانه ای که به سمت دریا در حال گذر است نیازمند تقویت هستند و نقطه نجات صندوق ها بورسی شدن آنها است.

همچنین در این دیدار دکتر حسینی به ارائه گزارش از عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان یزد پرداخت و خاطر نشان کرد: در زمینه ورود به فرابورس قراردادی از سوی صندوق پژوهش و فناوری استان با کارگزار منعقد شده و این برنامه را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

دکتر حسینی از اقدامات انجام شده در فرایند ورود صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به فرابورس سخن گفت و تاکید کرد: از همراهی دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور برای ورود صندوق پژوهش و فناوری استان یزد تشکر کرد و گفت: حمایت این دبیرخانه برای پیشبرد اهداف بلند این صندوق حائز اهمیت است چرا که صندوق پژوهش و فناوری استان یزد اقدامات بدیع و پایلوت را آغاز کرده است‌.
وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد اولین صندوق پژوهش و فناوری در کشور است که وارد فرا بورس می شود، گفت: در مدیریت جدید این صندوق موفق به افزایش سرمایه های زیادی شدیم که امیدواریم به عنوان بال شرکت های دانش بنیان و فناور یزدی بتوانیم در کنار آنها باشیم.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در این دیدار با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که بر مشارکت مردم در اقتصاد تاکید دارد، اظهارداشت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت مردم در اقتصاد صندوق‌های پژوهش و فناوری نیز در این زمینه وظایفی دارند که از معاونت علمی ریاست جمهوری درخواست داریم با همفکری صندوق های پژوهش و فناوری کشور برنامه عملیاتی در این راستا تهیه و ابلاغ شود تا بتوانیم گامی ویژه در جهت تحقق شعار سال جدید برداریم.

کد خبر: 97
  تاریخ خبر : 26 فروردین 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 26 فروردین 1403
 مدیرسایت
 75
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup