جلسه هیئت مدیره شرکت نیل آبزیست بافق با مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

جلسه هیئت مدیره شرکت نیل آبزیست بافق با حضور محمد رضا حسینی بغداد آبادی با ماهیت هم‌اندیشی در راستای افزایش ظرفیت تولید و برنامه‌های آینده شرکت دانش‌بنیان در صندوق برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، حسینی بغداد آبادی ضمن عرض خیرمقدم، بر حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر صندوق پژوهش و فناوری استان یزد تاکید کرد. 

وی همچنین در ادامه، ایجاد یک تیم متخصص جهت هدایت،  راهنمایی و حمایت از شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل مالی، مالیاتی،  فروش، بازاریابی، حقوقی، ارزشگذاری فناوری، نیروی انسانی، عارضه یابی در معاونت توسعه و سرمایه گذاری صندوق از اقدامات ضروری دانست و برنامه ریزی جهت ایجاد خط اعتباری مالی برای شرکت‌های سرمایه‌پذیر را از اولویت های کاری صندوق برشمرد. 

گفتنی است، شرکت دانش‌بنیان نیل آبزیست بافق که یکی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر این صندوق می‌باشد که در سال 1397 تاسیس شده و در حال حاضر با سرمایه ثبتی 50 میلیارد ریال در شهرستان بافق از توابع استان یزد در زمینه تولید ماهی تیلاپیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


#سرمایه‌گذاری #vc

کد خبر: 89
  تاریخ خبر : 10 آبان 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 10 آبان 1402
 مدیرسایت
 534
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup